11 Eylül 2015 Cuma

FLORMAR PUFFY BLUSH ALLIK

Herkese Merhaba! :)


Bugün size Flormar'ın Bohemian Dream koleksiyonuna ait Puffy Blush allığından bahsecedeğim. Kısa sürede ses getiren bir allık oldu. Ve merak edip hemen aldım:) Ürün 12 gram. 


Bence ürünün kabı da en az kendi kadar güzel :) 


Ürünün yapısı adeta krem gibi. Ancak ürünü aldıktan sonra pudralaşıyor. Bu özelliği çok dikkat çekti çok da sevildi:) Ürünün şeffaf bir kapağı var. Çantaya at çık türden. Kapağıyla ilgili bir sorun yaşamadım. (Ki bence çok önemli bu ! :)) 


Rengine vurulmamak elde mi! Bendeki 03 GROW LOVE. İnanılmaz doğal bir görüntü oluşturuyor yüzde. Ve kalıcı da. Açıkçası bu kadar yüksek bir performans beklemiyordum. Fiyatına göre iyi bir allık :) Elle de uygulanabileceği söyleniyor fakat ben fırçayla birlikte kullanıyorum.

Satış fiyatı 25 TL. Fakat şuan Flormar'da büyük bir indirim var. Duymadıysanız hemen koşun derim:) Ben %80 indirimle bu allığı 5TL ye aldım. En azından denemeye değer.


Bu ürünü deneyen var mı? Siz hangi ürünü aldınız paylaşırsanız sevinirim. 
Görüşmek üzereee






4 yorum:

  1. İsmi bile tatlı ya "Puffy" ^-^. Ben henüz denemedim, bir bakayım diğer renklerinede... Güle güle kullan canım ^-^

    YanıtlaSil
  2. Hhaha haklısın :)) Çok tatlı bir rengi var. Teşekkür ederim tatlım:)

    YanıtlaSil
  3. Selam,gri palyaco'nun etkinliginden geldim ve güzel blogunu takibe aldim. Bana da beklerim :))
    www.gamzenindunyasi74.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil