27 Eylül 2015 Pazar

NYC İndividual Eyes 941 Far Paleti

Merhaba   :)


Size bir aydır deneyimlediğim NYC'ın far paletiyle ilgili düşüncelerimi paylaşmak istedim. 


Palet dört far,bir aydınlatıcı bir de bazdan oluşuyor. İçinden de çift taraflı aplikatör çıkıyor.
Paletin ambalajı da oldukça sağlam :)


 Aplikatörü bence gayet kaliteli. Ben makyaj fırçamı kullanıyorum ama denediğimde memnun kalmıştım.


Siyah,mürdüm,kahve ve gri tonları var. Sağ üstteki oldukça parlak bir aydınlatıcı ve altındaki baz.


Görüşüne aldanıp; ''Gerçekten harika renkler,günlük hayatta rahatlıkla kullanılır.'' diyerek aldım.
Bayağıda kullandım izlenimi versem de pigmentasyonu o kadar kötü bir palet ki zaten bir kullanımda bile çok harcamak durumunda kaldım. 


Siyah kesinlikle göründüğü gibi bir siyahlık vermiyor. Pigmentasyonu en yüksek mürdüm.  En yüksek dediysem yanlış anlaşılmasın! En az 2 3 kez rengin üstünden geçmek gerekiyor... Farların rengini tek seferde elde etmek mümkün değil.


Aydınlatıcı çoğu kişi tarafından beğenilmemiş. Bense bu paleti sırf o yüzden seviyorum! Evet aydınlatıcı için gerçekten çok parlak. Ama farımın üstüne biraz aydınlık vermek için kullanıyorum. Başka bir alternatif olarak, göz kapağımın üstüne çok az uygulayıp sonra gölgelendirme yapıyorum. Çok da seviyorum :)

Bazla bir nevi daha canlı duruyor renkleri... Bazsız hiç kullanılmaz. Göz kapağımın çizgilerine dolan farlara hiç girmek istemiyorum ama. Malesef ! :(


Gördüğünüz üzre pigmentasyonları çok kötü. Farların rengini bu şekilde 3 kat sürerek yakaladım. En üstte gördüğünüz aydınlatıcı,tek seferde rengini veriyor. 
Bazsız hali bu şekilde. Bazla daha iyi hale geliyor. 

Farın kalıcılığı bir kaç saat bana yetsin,pigmentasyonu çok önemli değil diyorsanız alın derim. 

♥ Zaten aydınlatıcısını ben çok seviyorum. Farlarından çok farklı çok kalıcı. ♥

Makyaja yeni başlayanlar için iyi denilen bu far , kalıcılığı ve çizgilere doluşuyla yeni başlayanları da delirtebilir. :)) 

Ürün 1,6 gram.
Fiyatı 12 TL diye hatırlıyorum.


Okuduğun için teşekkür ederim ! :)

Yorumlarını bekliyorum. 
Sağ üst köşeden bloguma üye olmayı ve takibe almayı unutma :)

Görüşmek üzereee

















3 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmuş her palete aldanmamak lazım tabi :) iade i ziyaret edeyim dedim :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle öyle canım.. Teşekkür ederim hosgeldin ♡♡ :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba. Blog kesif etkinliginden görüp takibe aldim sizi. Sevgiler. Deryaninsporgunlugu.

    YanıtlaSil