16 Eylül 2015 Çarşamba

PROZİNC ŞAMPUAN (Boyalı Saçlar İçin)

                                 
                                        Merhaba!

  Bugün sizlere uzun zamandır kullandığım bir şampuandan bahsetmek istiyorum. Ben çok memnun kaldım. Hemen paylaşmak istedim.

                                               
   İlk olarak kendi saçımdan bahsedeyim. Bende oluşturduğu etkiyi anlamanız için faydalı olacaktır. Saçımda ombre var. Oldukça yıpranmış ve kuru saçlara sahibim. Üstelik saçlarım kıvırcık olduğu için taramakta da çok zorlanıyorum. Bir saç kremi olmadan saçlarım normalde asla açılmaz :(

                                    


                                 




    Bu şampuanı keşfedince oldukça rahatladım. Bir çok vaadi var,gelin birlikte inceleyelim :) 


 ♦Şampuanın üzerinde ''Bitki özlerinden oluşan özel kompleks ve silk proteinlerle saça parlaklık ve hacim kazandırır. Saç rengini korumaya yardımcı olur'' yazıyor.Benim şampuanım boyalı saçlar için olanı. Renk koruma da başarılı olduğunu söyleyebilirim. Saçımın renginde bir akma olmadı. Saçımın ek bir bakıma ihtiyacı olduğu için parlaklık beklemiyordum zaten. 

♦ Düzenli kullanıldığında kepeğe yardımcı olur.
♦Saçların ( açıklamada yazan) çeşitli nedenlerle elastikiyet ve canlılığı geri kazanmasına yardımcı olur. 
♦ Saçın güçlenmesi,canlılık kazanması,parlaklık,yumuşaklık ve hacim kazanmasına yardımcı olur.
♦Saçı nemlendirir.
♦Saçın köklerine kadar beslenmesine yardımcı olur. Saçın sağlıklı bir şekilde uzamasını sağlar.
Günlük kullanıma uygun,renklendirici içermez,paraben içermez.
♦Dermatolojik olarak test edilmiştir.

BENDEKİ ETKİLERİ :

  Benim gibi saçı yıpranmış bir kişi için oldukça güzel vaadleri var. Bendeki etkilerine gelecek olursak saç rengimi korudu. Zaten kepek sorunum olmadığı için bunun hakkında bir şey söyleyemeceğim.
  Saçlarım daha sağlıklı ve daha canlı. Üstelik saçımı bununla bir kez yıkadığımda saçım ekstra kremde kullanmışım gibi hemen açılıyor. Saç kremi ihtiyacım olmuyor !
  Saçımı nemlendiriyor ve besliyor. Oldukça memnunum

Ben ürünü eczaneden satın alıyorum. Fiyatı 30 TL.

Ürün 300 ML. Ayrıca her gün kullanmama rağmen çok uzun süre gidiyor. 
Kuru yıpranmış saçlara şiddetle tavsiye edilir ! :))

Görüşlerinizde benim için önemli,yorum bırakabilirsiniz :)


                  Görüşmek üzereee:)






    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder