11 Ekim 2015 Pazar

GLİSS Ultimate Oil Elıxır Sıvı Saç Kremi

Herkese Yeniden Merhaba! 

Benim çok sevdiğim ve anlatmakta geç bile kaldığım bu sıvı saç kremimi tanıtmak istiyorum.
Aslında ünü çoktan yayılan bir ürün. Kullanmayan ya da bu çeşidini denemeyen varsa benden tavsiye olsun :)




Glissin sıvı saç kreminden ilk denediğim Oıl Nutrıtıve Sıvı Saç Kremi'ydi. 
1 yıl önce tesadüfen karşılaştım. Beklentim olmasa da denemek istedim :)
 Bu saç kreminden çok memnun kalınca daha etkili olan Ultimate Oil Elıxır Sıvı Saç Kremi'ni kullanmaya başladım.Kaç tane bitirdim bilmiyorum. Bittikçe de alacağım :))

Ürüne geçmeden önce benim saç yapıma gelirsek,oldukça kuru,kırık ve boyadan ötürü işlem görmüş saçlarım var. Belirtmem de fayda var,herkeste aynı etkiyi yaratmayabilir çünkü.



Ürünün ambalajı çok kaliteli değil ama kapağı sağlam. Bir seyahat için de oldukça uygun.


Bu sıvı saç kremi saçlardaki çatlakları doldurarak kırıkları önlediğini ve beslediğini söylüyor.


♦Anında etki ile KOLAY TARAMA
♦Yoğun BESLEME
♦Saçlardaki çatlakları tümüyle DOLDURMA
♦SAÇ KIRILMALARINDA önemli derecede azalma 
vadediyor. 

Besleyici yağ iksiri içerdiğinden ötürü kolay tarama ve yoğun besleme sağladığı ve keratin içerdiği yazıyor.

Kesinlikle kolay tarama sağlıyor. Benim o zor açılan kıvırcık saçlarım da hiç zorlanmıyorum :)
Saç kırılmalarında azalma olduğunu söylemem. 
Saçlarım elektriklendiği zaman ve bir şekle sokamadığım zaman da elim bu sıvı saç kremine gidiyor.
Kokusunu da sevdiğimi söyleyebilirim.:)


 Ürün çift fazlı. Bu nedenle çalkaladıktan sonra kullanmalısınız.
  Kullandıktan sonra durulamaya gerek yok. 
 Ürün 200 ml. ve fiyatı da oldukça uygun, 8 TL.

Okuduğunuz  için çok teşekkürler,yorumlarınızı da bekliyorum:)

Blogum yeni olduğu için desteğinize ihtiyacım var. Sağ üst köşeden bloguma üye olmayı ve takibe almayı unutmayın. :)

Tekrar görüşmek üzere





                             



24 yorum:

  1. kesinlikle demirbaşım kendisi siyahını kullanıyorum bende sürekli:)
    bidolukozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde öyle,vazgeçilmezim :))

      Sil
  2. merhaba canım :) bu ürünü severek kullanıyorum :) severek takip ediceğim bir blok oldu burası artık :) banada beklerim tatlım :) http://yildizyagmuruu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım hemen geliyorum :))

      Sil
  3. Merhaba, blogunuzu yeni keşfettim, takipteyim.
    Bloguma da beklerim.

    www.gripalyaco.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Merhabaa, blog keşif etkinliğinden geliyorum ^-^ paylaşımlarınız çok hoşuma gitti ve gfc ile takibe aldım ... ^-^ Bende makyaj ve bakım üzerine yazıyorum çoğunlukla... Sizinde bana uğramanızı dört gözle bekliyorum *-* sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Tesekkur ederim canim. Takip ediyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  6. Bu ürünü kullanmadım aklımda bulunsun.Aramıza hoşgeldin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka oneririm:)Cok tesekkur ederimm:))

      Sil
  7. Merhabaa ben de blog keşif etkinliğinden geliyorum takibe aldım benimkine de beklerim :)

    www.damlatuzun.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Glissin şampuanını kullanıyorum ve memnunum.
    Bu ürüne de şans verebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemenizi öneririm çok başarılı :)

      Sil
    2. Denemenizi öneririm çok başarılı :)

      Sil
  9. bende çok memnunum bu üründen vazgecilmezim resmen
    bloguma da beklerım sevgıler

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar, ben de blog keşif etkinliğinden geliyorum :) Blogunuzu hemen takibe aldım ben de beklerim :)

    http://kahverengiruj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  11. Blog kesifden geliyorum takioteyim :) bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  12. Selam cnm, iade-i ziyarette bulunup bu ürünün yazısını gördüm ve bende siyah versiyonunu kullandığım için bundan memnun kaldınmı diye merak etmiştim. Harika ürün, hemde püskürtücüden dolayı dozajı kolay ve bereketli. Takipteyim ve diğer arkadaşları da beklerim :))
    www.gamzenindunyasi74.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canim harika! Bereketli, uzun süre gidiyor :)

      Sil
  13. Selamlar,

    Gliss'in sıvı saç kremi vazgeçilmezlerimden, mutlaka her zaman yedek bulunur evde. Bu ürünlerden piyasada çok var bu yüzden ilk deneme amaçlı alırken bayağı tereddüt etmiştim fakat sonrasında kendisi demirbaşım oldu diyebilirim :) kokusuna bile hayranım yani o derece :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Benimde inanın tam öyle oldu. Teşekkür ederim bloguma hoşgeldiniz :)

    YanıtlaSil