17 Ekim 2015 Cumartesi

NYC EXPERT LAST LİP COLOR


Hangimiz sevmeyiz rengarenk rujları ♥
 Hele de böyle uygun fiyatlıysa...

Denediğim,renklerini çok sevdiğim bu rujları hemen sizinle paylaşmak istedim. :)


Şans eseri Watsons'ta gördüm. Fiyatını görünce şaşırdım. Testerları da yoktu aslında bu 3 ürünün. Diğer renklerini denedim pigmentasyonlarını beğendim. Ne kaybederim deyip denemeden aldım:))


İlk bahsedeceğim ruju 443 Purple Crush 
Purple dediğine bakmayın:) 
Koyu bir pembe ve içerisinde çok güzel ışıltıları var. Ben gerçekten çok sevdim bu rengi ♥
Dudakları kurutmuyor.Kremsi yapıda ve parlak bitişli.
İlk sürdüğümdeki o parlak bitişi bir kaç dakika sonra daha çok azalıyor. Bunu özelliğini sevdim. 


Bu ruj ise 418 Sugar Plum.
Ben bu ruju açık kahverengidir diye aldım ama hiç de öyle çıkmadı. Hatta pembe alt tonlu bir ruj.Sevmedim bu ruju demeyeceğim tabiki :)Göz makyajımı ağır yaptığımda dudağıma az renk vermek istediğimde kullandım. Nude ruj gibii:)) 
Parlak bitişli ve kremsi yapıda.Duruşu da çok güzel. 
Aynı şekilde dudakları kurutmuyor ve birkaç dakika da parlaklığı daha azalıyor.


 Olumsuz yönleri ,443 ve 418 numaralı bu rujları kalıcığı iyi değil. 1 saat dayanıyorlar ancak.


En sevdiğim !
452 Red Suede.
Kim sevmez kırmızı ruju :) Bu kırmızıyı da çok sevdim. Bu serinin mat rujlarından ayrıca!
Mat kırmızıları seviyorsanız bu renge bi şans verin.Sürümü de çok kolay.
Kremsi yapıda ve dudakları kesinlikle mat olmasına rağmen kurutmuyor. 
Kalıcılığı diğerlerine göre daha iyi.


Ürünlerin fiyatı 5,90.
3.2 gram


İşte bu da rujların duruşları ♥




Okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakırsan çok mutlu olurum.

Sağ üst köşeden bloguma üye olmayı ve takibe almayı unutmayın. :)





25 yorum:

  1. canım nasılda güzel durmuş o rujların rengi dudaklarında bayıldııımm :) en kısa zamanda bende bakıcam fiyatları da gayet uygunmuş :) güle güle kullan bebeğim :)

    YanıtlaSil
  2. Canım benim teşekkür ederim ♥ Senin gibi güzelliği de çok yakışacak kesin :)

    YanıtlaSil
  3. red suede e bayıldım resmen üstelik fiyatları da çok uygun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canim bende onu cok seviyorum :))

      Sil
  4. Ben de 405 numarasını severek kullanıyorum, çok şeker bir rengi var :) Çok güzel bir yazı olmuş canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Tesekkur ederim canim benim sende 💕:)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullanın renkleri de çok güzelmiş hem de bayağı uygunmuş fiyatı..Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Red Suede farkını hemen belli ediyor bence :))

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,
    İadeyi ziyarete geldim, blogunuzu takibe aldım. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir yazı olmuş emeğinize sağlık. Blog keşif etkinliğinden geliyorum, takibe aldım, ilginizi çekerse benim bloğuma da beklerim. Hem bende de bir hediyeli blog keşif etkinliği var. Sevgiler...

    http://istanbul-hanimefendisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  10. Blog keşif etkinliğinden geliyorumm, takipteyim bana da bekleriim :)

    Musmutlu günler.

    YanıtlaSil
  11. 443 ün rengi cok güzel durmuşşş !!
    blog keşiften geldim takipteyim
    bana da beklerim :)

    http://dengeliyasamogretisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  12. Tesekkur ederim tatlım :)

    YanıtlaSil
  13. üçüne de bayıldım canım :) seni takibe aldım bana da beklerim

    YanıtlaSil
  14. Severek takip ediyorum seni canım. Teşekkür ederim ayrıca :)

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel renkler bu arada ben seni takipteyim zaten :)

    YanıtlaSil
  16. Teşekkür ederim o zaman ♡:)

    YanıtlaSil
  17. Teşekkür ederim o zaman ♡:)

    YanıtlaSil
  18. Red Suede güzel bir kırmızıymış, kırmızı ruj sürmeye çekiniyorum biraz, bunu yenersem deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canlı bir kırmızı,denemelisiniz :)

      Sil
  19. 443'ün rengi gerçekten çok güzel paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  20. Ne demek, begendigine sevindim :)

    YanıtlaSil