30 Ekim 2015 Cuma

RİMMEL LONDON STAY MATTE FONDOTEN

Merhabalar!
Transparan pudrası oldukça ünlü olan Stay Matte'yi duymayan kalmamıştır. Bende size fondotenini anlatmak istedim:)

 Uzun zamandır bir fondoten arayışı içindeydim. Yağlı bir cilde sahibim ve parlamadan ötürü cildime uygun fondoteni bulmam oldukça zor.Sonra bu fontodenle karşılaştım. 
Ambalajı adeta bir BB Cream gibi değil mi?:) 

Öncelikle belirtmem gerekir ki kesinlikle kuru ve normal ciltlere önerebileceğim bir fondoten değil.Fondoten de zaten yağlı ve karma ciltleri düşünülerek yapılmış sanıyorum. 

Pudralı bir yapısı var.Bildiğimiz fondotenler gibi ince,yumusak,akışkan bir yapıya sahip değil.Pudralı oluşundan ötürü, yüzünüzde kolayca dağıtamayacağınızı düşünebilirsiniz. Aksine rahatlıkla yüzüme yedirebiliyorum fondoteni.

Kapatıcılığı normalden biraz daha fazla.Rengi başarılı bir şekilde eşitliyor.Kusurları örtüyor. Yalnızca pudralı olduğu için sivilceler üzerinde kabuklanma oluyor.
''Yüzündeki fondoten ne? Bebek gibi duruyorsun'' gibi sorularla karşılaşmışlığım var:))
Günlük kullanım için bana göre kapatıcılığı yüksek bir fondoten. Normalden biraz daha fazla kapatıcılık isterseniz denemenizi öneririm.

Kalıcığını da oldukça beğendim.4 saat yüzümde duruyor. Sonrasında Stay Matte transparan pudrayla desteklerseniz bir günü rahatlıkla çıkarırsınız:)

Bendeki 100 IVORY,en açık rengi.Yanlış hatırlamıyorsam 3 renk seçeneği var.
Kapatıcılığı ve duruşunu buradan görebilirsiniz.Pudralı yapısı fotoğrafta da belli oluyor. Cildim yağlı olduğu için bileğimde durduğu gibi pudra sırıtmıyor.
Ürün 30 ml. 
Fiyatı 17 TL

Okuduğunuz için teşekkür ederim.Elbette yorumlarınızı bekliyorum.
Hoşçakalın ♥

10 yorum:

  1. bu fondoteni gercekten merak ediyodum ama bir türlü cesaet edip alamamıştım :) çok güzel yorumlamışsın tatlım benim cildiminde yağlı bir yapısı var kesinlikle denicem bakalım :)

    YanıtlaSil
  2. Umarim begenirsin tatlim yorumlarini bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Bu urunu cok merak ediyodum fakat kuru cildimden dolayi alamicam sanirim :( yazini cok begendim ayrica :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir ürünmüş cnm, takipteyim ben de ;)

    YanıtlaSil
  5. Yagli ciltler ne sorunlu uygun fondoten arayisindaydim , yazindan sonra bir de buna bakarim, tesekkurler tatlim :)

    YanıtlaSil
  6. Evet bu urunu de seviyorum ama baska uygun bir fondoten de bulmak istiyorum. Umarim sende memnun kalirsin canim :)

    YanıtlaSil
  7. Merak ettiğim fakat standlarda bir türlü denk gelemediğim fondöteni yazmanız benim için iyi oldu, şimdi cildime uygun olduğunu ve hangi rengini alacağımı biliyorum. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  8. Faydalı olduysa ne mutlu bana :) rica ederim

    YanıtlaSil