30 Kasım 2015 Pazartesi

%100 DOĞAL GÜL SUYU İLE TONİK - ROSENSE

Kimyasal ürünlerle bakım yapmak yerine doğal ürünler kullanmaya bayılıyorum. Elim hep bu tarz ürünlere gidiyor,içim rahat kullanıyorum.
Yaklaşık bir aydır deneyimledim.Elimdeki tonikleri bir kenara bırakıp gül suyu kullanmaya başladım.


Ambalajını da çok beğendim,çok şık ve sağlam bir ambalaja sahip. Şeker pembesi rengiyle çok sevimli.:)

%100 gül suyu içerdiği yazıyor. Kokusundan dolayı kendine inandırıyor. Mis gibi gül kokuyor. Diğer gül sularıyla kokusunu karşılaştırdığımda içimde tereddüt kalmadı. 

Nasıl kullanıyorum?
Dediğim gibi tonik olarak kullandım ben. Makyaj kalıntılarını çok güzel temizledi. Yüzümü güzel bir şekilde nemlendirdi ama en sevdiğim şey yüzü yumuşacık yapması! Ürünü kullandıktan sonra yüzümde güzel bir kızarma oluyor. O temizlik ve rahatlama hissi harika.
Yüzdeki gözenekleri temizlemek ve sivilceler için birebir.
Bittikçe alacağım ürünler listesine girdi.


Okuduğunuz için teşekkür ederim.Sağ üst köşeden bloguma üye olmayı unutmayın. Yorum bırakırsanız çok mutlu olurum. Bir  sonraki yazımda görüşmek üzere 
Hoşçakalııın  



14 yorum:

  1. Ben de cok kullanmak istiyorum tesekkürler yazin icin canim, Türkiye´ye gelir gelmez alacaklarim arasinda cunku kendisi Almanya´da 20 euro :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim canim yorumun için. Orada cok pahaliymis .. burda 10 tl gibi bir fiyata bulabilirsin:)

      Sil
  2. 3 gündür kullanıyorum ve bayıldım gerçekten, daha önce niye almamışım dedim.
    sprey olanını aldım, dolapta tutuyorum hem pamuğa da gerek kalmıyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ben sprey olanini gormedim. Kesinlikle bende aynı şeyi düşündüm :))

      Sil
  3. çok güzel canım ben spreyli şişeye boşaltıp dolapta bekletip yazın yüzüme uyguluyorum seri serin çok güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bi yöntem! Bende denicem canim sagol:))

      Sil
  4. Ben de gül suyunu tonik olarak kullananlardanım :)

    YanıtlaSil
  5. hemeen ben de almalıyım :)

    YanıtlaSil
  6. Bende kullanıyorum çok memnunum.

    YanıtlaSil
  7. Deep ten geliyorum takibe aldım sizi sevgiler yeni yayınlarda görüşmek dileğiyle ben de beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canim hoşgeldin , hemen geliyorum:)

      Sil