18 Kasım 2015 Çarşamba

EMİLY DUDAK KALEMLERİM (206,213,201,211)

Günaydın!
Koşuşturmalı,stresli günlere rağmen makyaj yapmak bizi mutlu ediyor öyle değil mi?:)
Tam olarak vize stresini yaşamaktayım. Uykusuzluk ve bu gerginlikle ben halimden hiç memnun değilim açıkçası,siz neler yapıyorsunuz?

Bugünün konusu,resmen kurtarıcımız olan dudak kalemleri. Son zamanlarda tek başına da kullanılır oldu.Bir ruj kadar kusursuz hatta daha mat bir görünüm için olmazsa olmazlarımdan!



Emily dudak kalemleriyle tanışalı uzun zaman oluyor. Bunlar dışında birkaç kalemini daha bitirmiştim. Yapıları harika.
Gelin inceleyelim.


İlk olarak bu rengine aşık olunası 206 numaradan başlayayım. Kırmızıyı kusursuz sürmek oldukça zor değil mi? Kırmızı rujunuzu kusursuz bir şekilde sürmek istiyorsanız dudak kalemi kullanmanızı öneririm. Üstelik ben bu kalemi üzerine ruj sürmeden de kullanıyorum. Yumuşacık,sürülüşü çok kolay. Kalıcığı ise 5 saat. Harika ♥



İçerisinde mor ve bodro bulunan bu iddialı renk;213
Beğenmemek mümkün değil. Hafif göz makyajına çok yakıştırıyorum. Sürümü çok kolay,yumuşacık ancak kalıcılığını beğenmiyorum. Bir de çizgilere doluyor ne yazık ki. 



Günlük kullanıma çok uygun olan; 201 !
Abartısız ve güzel bir görünüm için elimin en çok gittiği kalem budur. Çok doğal bir pembe. Kalıcılığı,yapısı,rengi... Bayılarak kullanıyorum.



Elimde kalan son dudak kalemi ; 211!
Dudakta oldukça doğal duran bir nude. Elbette gözlerimizi ön planda tutmak istediğimizde kullanmalıyız. Üstüne kahve alt tonlu nude bir ruj uygulayıp kullandığımda oluyor. 


Siz hangi Emily kalemini severek kullanıyorsunuz,önerebileceğiniz dudak kalemleri varsa lütfen paylaşın. :)
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Sağ üst köşeden bloguma üye olarak desteklerseniz sevinirim.


Hoşçakalın ♥







25 yorum:

  1. dudak kalemine uzak biri olarak hatta çoğu zaman rujumu sürmeyi unutup dışarı çıkan biri olsamda bayıldım renklere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok pratik ve kalıcı tavsiye ederim:))

      Sil
  2. 206 rengi gerçekten çok hoş duruyor ☺️


    gokceninsecimleri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Keske koyu renkleri kendime yakistirsam ama maalesef hep kendi dudak rengimde nude kalemler kullandim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bir kez deneyin sonra gözünüze guzel gelmeye baslayacak:)

      Sil
  4. hem fiyatı uygun hem renkleri mükemmel daha ne olsun !

    YanıtlaSil
  5. Emily dudak kalemlerinin hem fiyatları uygun, hem de renkleri güzel. Keşif etkinliği sayesinde buldum sizi. Takipteyim. Paylaşımda bulunmak isterseniz ben de bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim,hemen geliyorum :)

      Sil
  6. Nice Inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    YanıtlaSil
  7. Çok beğeniyorum Emily nin dudak kalemlerini. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. 201 ve 211 favorim ama bulmak ne mümkün :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aradığımiz renk bulunmuyor 201 i bende seviyorum cok tatli bi renk

      Sil
  9. 202'yi kullanıyorum ben de. Bazen dudak kaleminden ziyade ruj olarak kullanmışlığım bile oldu :)

    YanıtlaSil
  10. Cok güzel renkler kullanmam diyeni bile kullandirir sanki..

    YanıtlaSil
  11. Bende genelde ruj olarak kullanıyorum çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  12. bende de 203 204 205 numaraları var birbirlerine yakın olmalarına rağmen en çok 205 sevmiştim. Gerçekten sürümü çok rahat ürünler. :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. Renkler çok güzel.. Kalemler çok kullanışlı.. Güle güle kullanın... Sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. Merhaba:) Blogger'da yeniyim seni takip ettim yardım için sende takip edersen sevinirim : ADRESİM: http://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil