2 Kasım 2015 Pazartesi

Güzellik Sırları | Elma Sirkesi ile Saçınız Daha Parlak ve Canlı

Doğal ürünlerle güzellik sırlarından bugünkü konumuz Elma Sirkesi.
Elma sirkesini doğru oranlarda kullandığınızda saça canlılık ve parlaklık kazandırabilirsiniz.

Yazıma başlamadan önce belirtmek istiyorum ki deneyimlemediğim yöntemleri blogumda paylaşmıyorum,güvenle okuyabilirsiniz:)


İlk olarak elma sirkesinin faydalarından ve sonra benim saçımda gösterdiği olumlu etkilerden söz etmek istiyorum.

♦Elma sirkesi asitlidir ve belli oranda su ile karıştırılarak uygulanmalıdır !1 litre su için bir su bardağının 3 te biri oranını kullanabilirsiniz.
♦Elma sirkesi saç derinizin temizlenmesini ve rahatlamasını sağlar.
♦Kepek sorununda birebir etkilidir.
♦Saçları yumuşatır ve en önemlisi daha parlak ve canlı bir görünüm sağlar.
♦Saçtaki bakterilerin yok edilmesinde de etkilidir. Saç derisinde meydana gelen bakteri ve mantarları yok ederek saç dökülmesini engeller.
♦Saç derisinin kuruması, hasar görmesine neden olan kaşıntıyı azaltır.
♦Uzun vadede saç kırıklarının azaldığı gözlemlenmiştir.

OLUMSUZ YANLARI:
Saç boyası akıtma özelliği bulunmaktadır. 
Kokusu ciddi anlamda rahatsız edici.




DENEDİM YORUMLUYORUM:
Ben elma sirkesini durulama suyumda kullanıyorum. Tavsiye edilen yöntem de bu şekildedir. Bir kova suya yaklaşık bir çay bardağı oranında elma sirkesi ekliyorum. Yukarıdaki orana göre daha az ancak bana yeterli geliyor.

 Saçımda boyanın vermiş olduğu bir kuruluk var.Ayrı bir bakımla desteklediğim için yumuşaklığı hakkında yorum yapamam.Saçlarınızda boya yoksa parlaklık ve yumuşaklık etkisini daha rahatlıkla gözlemleyeceksiniz.Unutmayın,doğal bir yöntem olduğu için etkili sonuç almak adına düzenli aralıklarla yapmalısınız.

Sanıyorum en büyük etkisi kepek de gözleniyor. Benim saçımda kepek yok ama saç derimde stresten dolayı kabuklanmalar oluyor. Onların bile gitmesinde etkisi oldu.Benim bu yöntemi sevmemin en büyük etkeni.:)

''Elma sirkesinin kokusu kalmıyor mu saçta?'' sorusu en çok endişe duyulan konu olsa gerek :) Hayır,kalmıyor. Kokusu uçucu olduğu için kısa sürede koku geçiyor.

Saçlarınıza sakın ama sakın sirkeyi direkt uygulamayın. Su ile karıştırarak pH ayarlamak zorundasınız. Aksi takdirde saçlarınıza ve saç derinize sadece zarar verirsiniz.


Sorularınız olursa aşağıya yorum bırakabilirsiniz,bildiğim kadarıyla yardımcı olmak isterim. Bloguma üye olursanız çok sevinirim.
Okuduğunuz için teşekkür ederim.Elbette yorumlarınızı bekliyorum.
Hoşçakalın ♥

12 yorum:

  1. Hep yaparım sirkeli suyla saç bakımını. Saçta kepek oluşumunu da engelliyor yumusacık parıl parıl da yapıyor. Şahane. İyi ki yazmışsınız herkes yapmalı bence :)

    YanıtlaSil
  2. Sagol canım,seninle birlikte duyurmuş olduk :))

    YanıtlaSil
  3. o kadar çok ekstradan bakım uyguluyorum ki sirkeli suya sıra gelmiyor :) ama parlattığını ve yumuşattığını duymuştum bende deneyeceğim sonra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende o yuzden parlaklık konusunda yorum yapamıyorum :) doğal sonucta zarar gelmez :))

      Sil
  4. Olumsuz özelliği olumlu özellik olarak kullanıyorum :) saçları saç boyası kalıntılarından çok güzel arındırıyor. Faydalı yazınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Boyasindan kurtulmak isteyenler icin olumlu haklısınız :) ben tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  6. Güzel bilgi için teşekkürler, elma sirkesi deyip geçmemek lazım her alanda işe yarıyor. Denemeye değer bencede.👍 Ben de bloğuma beklerim. sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Haklısınız denemenizi tavsiye ederim :) hemen geliyorum

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, takipteyim ben de beklerim :) http://makyaja-dair-hersey.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Guzel bi yazi olmus tesekkurler. Denemek icin sabirsizlaniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğun için ben teşekkür ederim :)

      Sil