21 Kasım 2015 Cumartesi

NEUTROGENA EL KREMİ - ULTRA NOURİSHİNG İNTENSİVE BALM

Kış mevsiminin en kötü yanlarından biri çatlayan cilt olsa gerek. Özellikle kuru bir cildiniz varsa kışın cildiniz pul pul dökülür,neme çok daha ihtiyaç duyar.

Benim cildim yağlı olduğu için yüzümde hiçbir problem yaşamıyorum. Yağ dengesi kışın tam istediğim gibi oluyor ancak dudaklarım ve ellerim inanılmaz kuruyor,yara oluyor.Bu nedenle çok krem denemiş oldum ancak en sevdiğim Neutrogena'nın el kremleri oldu.



Çoğunuz denemişsiniz bu ürünü,benimde kış için favorim... :)

Bu sefer büyük boyunu alayım dedim:) Parfümsüz bir ürün ancak kokusuz da diyemem.Temiz, ferah bir kokusu var.
Ürünü sürdükten sonra cildimin neme doyduğunu hissediyorum.




Yara olan ellerinize uygulamanız için tavsiye etmiyorum.Sonuçta ilaç niteliğinde bir ürün değil.Bir doktora başvurmalısınız.Bu ürünü cildinizi nemlendirmek,kuruluğu ve önlemek için uygulayabilirsiniz. 
Ayrıca tüm cilde uygulanabilir bir ürün olduğunu belirtmek isterim. Yüzünüze de uygulayabilirsiniz.

Kışın vücudunuzun nem dengesini sağlamak için  bol bol su tüketebilir,zeytinyağı ve badem yağı gibi doğal yağlarla bakım yapabilirsiniz.


Umarım yararlı olmuştur.
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Sağ üst köşeden bloguma üye olarak desteklerseniz sevinirim.


Hoşçakalın ♥

6 yorum:

  1. Bu ürünü ben de severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Benim de kış favorim ki ellerim kışın çok kuruyup çatlıyor el kremi olarak tek geçerim :))

    YanıtlaSil
  3. özellikle kışın favorim alan krem :) seni g+ ve gfcden ayrı ayrı takibe aldım bana da beklerim

    YanıtlaSil
  4. Zaten severek takip ediyorum tatlim seni tesekkur ederim:))

    YanıtlaSil
  5. Kışın en güyük yardımcım bu krem :) blogunu takibe aldım canım bende beklerim sevgiler :) http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil