14 Kasım 2015 Cumartesi

PASTEL PROFASHİON KAŞ KİTİ

Yeniden Merhaba!
Bir süredir kullandığım ve performansından oldukça memnun olduğum bu kaş kitinden bahsetmek istedim.Geçtiğimiz bayram indiriminde rast geldim bu kaş kitine. Uzun zamandır arıyordum fakat malesef bir türlü bulamıyorum. Bayram indirimine de gelince hemen aldım bir tane. :)


Oldukça sıradan bir ambalajı var. Ancak kapağı sağlam! Bu tür plastik kapaklarda sorun yaşadığımız için belirtmek istedim.
Evet üzerindeki koruma bandının izi,en sevmediğim şeylerden biridir...:)


Üründe iki renk mevcut. Biri oldukça açık bir kahve ve sağdaki koyu kahve. Kaşlarım siyah olduğu için ben sağ taraftakini kullanıyorum. 
Sol taraftaki renk kremsi yapıda.Sağ taraftaki ise far şeklinde. Kremsi yapıda olanı kaşın sınırlarını çizmede sağ taraftakini ise kaşın içini doldurma da kullananlar varmış. Ben ya ikisini karıştırarak kullanıyorum ya da sadece sağ taraftaki bana yetiyor. Tercih meselesi tabi. :)
Kalıcılığı ve doğallığı muhteşem. Bir kaş kitinden başka ne beklenebilir ki? Benden tam not aldı,bayıldım. 
Fiyatı da çok uygundu.İndirimden aldığım için tam fiyatını hatırlamıyorum. Ama 15 TL civarı olsa gerek. 



Okuduğunuz için teşekkür ederim.Yorumlarınız da benim için çok değerli.
Sağ üst köşeden bloguma üye olarak desteklerseniz sevinirim.
Hoşçakalın ♥






8 yorum:

  1. Merak ediyodum. Bende alacağım şimdi uzun zamandır bende alsam mı almasam mı olmuştum :d faydalı bir yazı olmuş :) güle güle kullan bu arada :)

    YanıtlaSil
  2. Bende senin gibi ikisini karıştırıyorum ama Pastel'in kaş kitini hiç kullanmadım.Gerçekten doğal bir görünüm vermiş,güzel görünüyor beğendim.Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  3. merabaaaaaa bloguma hoşgeldin kii. görüşürüz yineeeee. aramıza da hoşgeldiiin :)

    YanıtlaSil