27 Kasım 2015 Cuma

WET N WİLD E833E MELLOW WİNE ALLIK

Herkese yeniden merhaba!
Bugün size, geçtiğimiz Gratis indiriminden aldığım Wet n Wild allığından bahsetmek istiyorum.
Wet n Wild ürünlerinde çok güzel indirim vardı. Kaçırmak istemedim ve bu allığı da denemek için aldım.


Rengi çok hoşuma gitti. Pembe alt tonlu bir şeftali rengi. Doğal duran şeftali rengi arıyordum açıkçası. Yapısını da çok beğendim.


Aynı rengin içinde büyük simler olanı da vardı ama ben mat allık seviyorum. O yüzden onu almadım.
İçerisinden bu şekilde çaplı bir de fırça çıkıyor. Pek anlam veremedim nasıl bir allık fırçası?:)
Kontör için güzel bir fırça fakat kılları yumuşak değil kesinlikle.


Beni hayal kırıklığına uğratan yanı mı demeliyim bilmiyorum, bu renk bende daha pembe durdu. Sadece şeftali rengi istediğim için üzüldüm. 
Onun dışında yanaklara doğal bir pembelik veriyor ve kalıcığını da beğendim.

Okuduğunuz için teşekkürler. 
Düşüncelerinizi paylaşırsanız ve sağ üst köşeden bloguma üye olursanız çok sevinirim.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,Hoşçakalııın ♥




8 yorum:

  1. çok dogal bir ürün :) bulmak zor ne yzıkkı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende daha önce denk gelmedim hiç :))

      Sil
  2. Gratisten bu indirimde hiç bir şey almadım bu allığı görseydim kendimi tutamayabilirdim.pembe alt tonlu allıkları seviyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Bende cok seviyorum:) cook dogal duruyor

      Sil
  4. Allığın rengi çok hoşmuş:) Zaten bu ürünlerin yanlarından çıkan hiçbir fırça işe yaramadığı için ben direkt atıyorum çöpe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba en mantıklısı o:)) tesekkur ederim♡

      Sil