3 Aralık 2015 Perşembe

2016 Kış Makyaj Modası !

Her mevsimin makyaj trendi başka.Kış makyaj trendine birlikte bakalım istedim.

İlk olarak şunu söylemeliyim ki,doğal makyaj modası devam ediyor. Bence de en güzeli!Katman katman yüzümüzde duran,doğallıktan uzak makyajlar artık geride kaldı.

İlk olarak ten makyajından başlayayım.
Ten makyajında doğallık ön planda! Doğal duran ince fondotenleri ya da BB&CC cream tercih edebilirsiniz. Kusurlarınızı biraz örtmek,yüzünüzdeki rengi eşitlemek yeterli.Pürüzsüz,kusursuz bir görünüm elde etmeye gerek yok.

Gelelim Göz Makyajına;
Dumanlı göz makyajı ve mor,yeşil ve toprak tonları çok moda!Doğala yakın şeftali tonları da bunlar arasında. Aslında elimizin en çok gittiği renkler değil mi?:)
Gri tonlarda bu sene daha çok kullanılacak renkler arasındaymış.
Dumanlı göz makyajı ile kedi gözü trendi ve kırmızı ruj makyajı hala popüler.


Eyeliner sizinde makyajınızın vazgeçilmezleri arasında mı?
2016 da çift eyeliner modası var. Sizce nasıl,beğendiniz mi?Ben kuyruklu eyelinerdan vazgeçeceğimi sanmıyorum. :)


Bu da kirpiklerde yeni moda,twiggy kirpikler.
Uzun,kıvrık,oldukça dikkat çeken kirpikler.Bence doğallıktan uzak.Bu kadar doğallığı övmüşken ben makyaja yakıştıramadım. 


Gelelim dudaklara!
Canlı ve ıslak görünümlü kırmızı,pembe tonları 2016 modası arasında.Dudak parlatıcıları ön plana çıkarılmış.Ki bu şekilde dudaklarınızı daha dolgun gösterebilirsiniz.
Kırmızı her zaman vazgeçilmez. Ben mat rujları tercih etmeye devam edeceğim galiba,ya siz?


Ancak değişmeyen bir şey var. Eğer göz makyajınız iddialıysa dudaklarınız geri planda olmalı.

Doğal görünüm kaşlarda da söz konusu! Kalın ve doğal kaşlar ön plana çıkarılmış.Evet bende incecik kaşları sevmeyenler arasındayım. Ölçülü olmalı.:)



Siz 2016 makyaj modasıyla ilgili ne düşünüyorsunuz?Yorumlarınız beni çok mutlu eder. :)
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Hoşçakalıııın ♥




4 yorum:

  1. çift eyeliner uygulaması günlük uygulamada abartı geliyor bana yazı için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim Okuduğunuz icin:)

      Sil
  2. Çift eyeliner'ı deneyeceğim :) teşekkürler güzel yazınız için

    YanıtlaSil