23 Aralık 2015 Çarşamba

AVON PLUM POP ALLIK


Merhaba!
 Avon bu ay harika bir yılbaşı indirimi yaptı. Bende indirimi kaçırmayıp bir çok ürün aldım.Allıklarını kullanıp öven çoktu.Bende denemek istedim. Sipariş ederken de anladım ki seviliyor allıkları! Çünkü stokta kalmamıştı bile.Bir tek Plum Pop vardı :)

Gelin birlikte inceleyim.


Gördüğünüz üzere çok sevimli bir şeker pembesi.Bembeyaz tenlerde daha güzel duracağını düşünerek, alırken tereddüt etsem de kendimde duruşunu da çok beğendim.
Bu allık için söyleyebileceğim en güzel şey oldukça doğal duruşu.Sanki yanaklarımın kendisi kızarmışçasına doğal duruyor. 
 Tenimde de aynı rengi veriyor.Pigmentasyonu ve kalıcılığı başarılı.
Sizde benim gibi allıklarını bazen ''far olarak kullananlardansanız'' Plum Pop'ta bunun için ideal :)



Rengi yakından görebilirsiniz. İçerisinden bir de fırça çıkıyor. Kaliteli olmamakla birlikte kullanılabilir de.

Elim bir süredir bu ürüne gider oldu. Düşünürseniz tavsiye ederim. Aklım Russet renginde kalsa da bu renkten de memnun kaldım. 

Avon indirimi hala devam ediyor! Son gün yarın. İnternet sitesine BURDAN ulaşabilirsiniz.

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Yorumlarınızı paylaşırsanız çok mutlu olurum.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Hoşçakalıın♥



                    


20 yorum:

  1. bu allığın bir kaç tonu mevcut bende ve çookkk memnunummmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keske digerlerini de alabilseydimm://

      Sil
  2. Çok tatlı bir pembeymiiş.. Yıllarca bronz tonlar kullandıktan sonra pembelere sardım ben de bu aralar. Bir bakayım bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bronz hastasiyim aslinda :)) pembeler de ayri guzel,umarim beğenirsiniz :)

      Sil
  3. rengini çok begendim iyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba
    bıraktığınız yoruma teşekkürler,
    bende sizin bloğu üye oldu. her zaman bloğuma beklerim. Beyaz Limon
    saygılar,

    YanıtlaSil
  5. Bu renk allıklara bayılıyorum ve beyaz tenlilere çok yakıştırıyorum sıcak duruyor ama avon'a karşı önyargılıyım malesef :) İyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  6. Bu allıktan bende de var çok memnunum. caglagormenoglu.blogspot.com.tr beklerim:)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba canım, bende bayılıyorum bu allığa güzel bir yazı olmuş. Banada beklerim :))
    www.kendinerenkkat.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Allığın rengi çok güzel:) Güle güle kullanın.Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Merhaba blogunuzu çok beğendim takibe aldım bana da beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. Aynısından bende de var ve çok güzel duruyor, önceden Avon'un top allıklarını kullanıyordum uzun zamandır bunu kullanıyorum ve kesinlikle top allıktan daha başarılı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu hic denemedim. Risk alip denemek istedim. Neyseki iyi çıktı :)

      Sil