6 Aralık 2015 Pazar

ESSENCE 14 ADORABLE MATT!

Merhaba!
Essence rujlarının yapısını,rengini çok sevenlerdenseniz mutlaka denemelisiniz dediğim 14 numarasından bahsedeceğim.

Bu seriyi görmeyen kalmamıştır sanıyorum.Açıkçası çok beğeniyorum bu seriyi.Renk skalası ve yapıları çok başarılı. Kalıcılığına da idare eder.2 saat dayanıyor bana.


Klasik,dayanıklı bir ambalajı var.Bu seride her bir rujun üstündeki şerit, içindeki rujun rengini belirtiyor. 


Rengi harika değil mi?Bende kışın bordo,mürdüm renklerini sevenler arasındayım ancak bu renklerden yaz kış vazgeçemiyorum.
Rengi pembe alt tonlu bir kırmızı!
Fotoğrafta daha pembe dursa da benim dudaklarıma yumuşak bir kırmızı rengi veriyor.Günlük kullanıma çok uygun. İlk sürdüğümde satin bitişli görünsede birkaç dakika sonra daha mat duruyor.

Tek sevmediğim yanı,çoğu rujda karşılaştığım gibi,dudaklarımın ortasından silinmeye başlıyor.Dudaklarımın kenarında ruj kalıntısı kalıyor.

Alınca pişman olmayacağınız renklerden bir tanesi.Tavsiye ederim! :)

Okuduğunuz için çok teşekkürler!♥
Düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Hoşçakalııın 


14 yorum:

  1. rengini çok seviyorum bende de var yedeklemek istediğim bir ürün :)

    YanıtlaSil
  2. Bence tam bir ilkbahar yaz rengi cok guzel gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle,tesekkur ederimm:))

      Sil
  3. Bu rengi ilk fırsatta deneyeceğim. Bana yakışır mı bilemedim ama tavsiye için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence herkese gidecek bir renk,rica ederim :)

      Sil
    2. Rengi muhteşem gerçekten..
      Sevgilerle,
      fernoce.blogspot.com.tr

      Sil
  4. Ruj ambalaşında aşırı koyu duruyor fakat kolundaki swach bildiğin pembe :) çok güzel bir rengi var canım güle güle kullan :)


    gokceninsecimleri.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dudaginizda daha kirmizi durabilir :) teşekkür ederim canim

      Sil
  5. Renk gerçekten çok güzel ama kendimde nasıl durur bilemedim, güle güle kullanın :)

    http://www.roomxcv.com | Room 95

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkese yakışacak bir renk diye düşünüyorum:) Teşekkür ederim!:)

      Sil