11 Aralık 2015 Cuma

HİNT YAĞININ KİRPİKLERİMDE ETKİSİ

Herkese yeniden merhaba!
Bugün yaklaşık 1 aydır kullandığım hint yağının etkilerini sizinle paylaşmak istedim.
Nerdeyse her gün makyaj yapıyorum.Tek vazgeçilmezim ise rimel!Her gün nemlendirici,tonik uygularken neden kirpiklerimize de bakım yapmayalım ki?
Bir kaç yıl önce badem yağı kullandım ama hiç bir etkisini görmedim.Hint yağının daha etkili olduğunu duyunca bir de bunu denemek istedim.

Piyasa da bir çok hint yağı markası bulabilirsiniz.Bu markanın iyi olduğunu duymuştum.Tavsiyem kaliteli bir ürün almanız.
Kısaca bahsetmem gerekirse;badem yağı kullananlar bilirler.İllaki ister istemez kullanırken yağ gözümüze kaçıyor.Gözümde o kadar yanma yapıyordu ki! Hint yağında bununla karşılaşmamak harika oldu.Temiz bir rimel fırçasıyla rahatlıkla uyguladım.


1 ay boyunca tembellik edip her gün kullanmadım ama nerdeyse gün aşırı kullanmama rağmen etkisini gördüm.Bir yağı kullandıktan sonra takma kirpik etkisi beklemeyin.:) Gözle görülür şekilde bile değil,biraz uzadığını ancak siz fark edebilirsiniz.
Zaten ''Kirpiklerimi uzatsın başka bir şey istemem!'' diye almadım.Kirpiklerimi güçlendirsin istiyordum.Bir aylık sürenin sonunda kirpiklerim daha az dökülmeye başladı.

Kirpik diplerimdeki rimel kalıntılarını bazen çıkarmakta zorlandığım oluyor.Hint yağını sürdükten sonra rimel felan kalmıyor.

Badem yağıyla birlikte kullanıldığında daha faydalıymış diye duydum.Ne kadar doğru bilmiyorum,denemek isterim.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur sizin için.Düşüncelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum.:)
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Hoşçakalıııın♥

                        















18 yorum:

  1. bu doğal yağlardaki şifa ve meziyet hiç bişide yok sanırımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,yorumunuz çok yerinde oldu :)

      Sil
  2. bende kullanıyorum bir kaç hafta sonra bende deneyimlerimi paylaşıcam ama şimdiden alt kirpik diplerimde faydasını gördüm diyebilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen belli ediyor etkisini. Cok memnun kaldim:)

      Sil
  3. bende badem yagını deneyeceğim 1 ay kullandıktan sonra sonuçlarını paylaşırım ama hint yagını da merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizin incelemenizi bekliyorum:)

      Sil
  4. badem yağını saçlarıma kullanmıştım ama kirpiktede etkisini merak ettım doğrusu:)

    YanıtlaSil
  5. Deneyin memnun kalacağınıza eminim:)

    YanıtlaSil
  6. mecitefendi bakım yagı kullanıyorum onunda ıcınde war hınt yagı :) Daha once kırılan kırpıklerıme susamyagı kullanmıstım cok faydasını gordum uzatma konusunda :)
    Sadece hint yagı olarak denemedım ama ıse yaradıgına emınım artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkur ederim♡♡ susam yağını durmamıştim,gercekten uzatiyorsa denemek isterim :)

      Sil
    2. walla avonun renklı rımelı sayesınde bı kırpıklerım uzun dıgerı kısaydı her aksam sure sure 2 hafta da eşitledim demek kı uzatıomus :)
      bana da uzatıo dıe susam yagını onermıslerdı :)

      Sil
    3. Hahaah çok iyiydi bu:) valla ne deyim bayagi meraklandim tatlim:)

      Sil
    4. zaten bırının kırpıgınınden dert yakındıgını gorsem hemen susam yagı dıyorum :) Denemelısın :)

      Sil
    5. Sağol canım tavsiyen için♥

      Sil
  7. hint yağını ben de denedim ve uzattığına inanıyorum fakat bir süre sonra gözlerim sık sık yaşarmaya başlayınca bıraktım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende korkudan hergün kullanmıyorum,gözümüzün içine kaçıyor ne kadar sakınsak da..

      Sil
  8. ben de bitmiş rimel kutusunun içine doldurdum. Hem siyahlık veriyor hem de parlaklık aynı zamanda besliyor.
    bu arada bloguma da beklerim :)
    http://yanibirbaslangic.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil