9 Ocak 2016 Cumartesi

RİMMEL LONDON LASTİNG FİNİSH FONDOTEN

Bir süredir blogumla ilgilenemiyordum. Yazmayı özlemişim. Ara vermişken sevdiğim bir üründen bahsetmek istedim.
Rimmel London fondotenlerinden en az birini denememişseniz bir bakmanızı öneririm. Hepsi birbirinden güzel. Fiyatlarının çok üstünde performansları var.
Bu serinin beyaz kapaklı olanını çok merak ediyordum.Bende yılbaşı indiriminde gidip hemen aldım. İndirimle fiyatıyla 10 lira civarındaydı. Bir fondoten için fazla ucuz değil mi? :)

Günlük hayat için fazla kapatıcı fondotenleri sevmiyorum. Bb cream de fazla kalıcı olmadığı için beni tatmin etmiyordu. Az kapatıcılı, rengi eşitlesin yeter derken bu fondotenle tanışmak iyi oldu.


Oldukça ince yapılı bir fondoten. Bana göre günlük rahatlıkla kullanılıyor. Mat bitişli olduğu için karma ve yağlı ciltler için ideal. Kuru ciltliyseniz hiç düşünmeden RimmeL London Wake Me Up Fondoteni öneririm sizler için.
Kalıcılığı ise 5 saat. Pudrayla ve bazla 7 saate kadar kullanabilirsiniz. 

Kırmızı kapaklı olanla farkını sorarsanız, tek farkı kırmızı kapaklı olanın kapatıcılığı daha fazla. En yakın arkadaşım da onu kullanıyor. Çok çok memnun ve kalıcılığı daha fazla.


Sınav dönemleri Ayşenur'un sivilceleri. :) Bu strese bu sivilceler normal diye kendimi avutuyorum şimdilik. 
Ortanın üstünde kapatıcı görünüyor çünkü 2 kat uygulanmış hali böyle.Yüzüm bu haldeyken fondoten kullanmıyorum ama sizlere farkını göstermek istedim. 
Farkı,güzelliği,matlığı aşikar. Denemek isteyenlere tavsiye edilir.:)


Yazımı okuduğunuz bana vakit ayırdığınız için teşekkürler. Yorumlarınızı bekliyorum,sizce nasıl,beğendiniz mi aşağı düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim :)
Aynı zamanda instagram hesabım için Buraya Tıklayın. Ordanda takip edebilirsiniz.

Blogumu hala üye olmadıysanız sağ üst köşeden üye olmayı unutmayın.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Hoşçakalıııın♥


               





28 yorum:

  1. Denemeyen bir ben kaldım sanırım :) deneyeceğim..

    YanıtlaSil
  2. Kapatıcılığı iyiymiş gerçekten ..

    YanıtlaSil
  3. Wake Me Up aldım bu son indirimde epey sevdim, aralarında kalmıştım.. Buda güzel eşitlemiş cildi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kuru ciltlere yakışıyor wake me up. Ozeniyorum bende açıkçası.:)

      Sil
  4. kardeşime aldırmıştım ben bunu gerçekten kapatıcılığı ciltte duruşu falan da gayet iyiydi şimdi kendime de mi alsam acaba ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence almalısınız, memnun kalmayan yok gibi :))

      Sil
  5. benim cildim karma olduğu için t bölgesi fondotenden sonra yağlanma yapıyordu, bunu alıp denicem bakalım nasıl durcak ;) bloguma beklerim sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu parlama yapmadi bende,umarim memnun kalirsiniz:)

      Sil
  6. denemek istediğim ama hiç uygun renginin kalmadığı fondoten umarım benim rengim kalır da alabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende inanır mısınız zor buldum :))

      Sil
  7. Çok iyi görünüyor :) Bilgilendirme için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim yorumunuz için :)

      Sil
  8. çok güzel bir inceleme olmuş ellerine sağlık bloguma beklerim :)
    thebeautyforce.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. merhabalar
    bloguma bırakmıs oldugun yorum uzere geldım
    blogun cok hos ve takıpteyim ;))
    sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hoşgeldiniz :)

      Sil
  10. Canım emeğine sağlık bende beklerim takip ettim :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba blogumda çekiliş yapıyorum ve bu ilk çekilişim, katılırsanız çok memnun olurum, sevgiler http://mutlugunlugum.blogspot.com.tr/2016/01/ilk-cekilisim-kisiye-ozel-ahsap-tablo.html

    YanıtlaSil
  12. kapatıcılığı iyiymiş merak ettim şimdi
    takibe alıyorum hemen bende yeni blog açtım gelirsen çok sevinirim
    http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  13. Merhabaa blog keşif etkinliğinden geliyorum bu fondöteni ben de almak istiyordum ama kırmızı kapaklı benim için daha uygun olur sanırım ^^ Blogunu takibe aldım bana da beklerim sevgiler :))
    tekboynuzlupanda.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha fazla kapaticilik ariyorsaniz evet :) cok tesekkur ederimm:)) hemen geliyorum

      Sil