6 Şubat 2016 Cumartesi

MAYBELLİNE COLOR TATTOO İNCELEME


Maybelline Color Tattoo'lar ülkemize gelir gelmez çok ses getirmişti. Benimde ülkemizdeki bu üç renk çok dikkatimi çekti. Görür görmez almalıyım dediğim bu renkleri, gelin birlikte inceleyelim.


Renkleri kadar ambalajları da bence çok güzel. Her Color Tattoo'nun üzeri kendi renginde kaplanmış. Cam ambalajıyla oldukça sağlam. Belirtmem gerekir ki, bu krem farları saklamak ve korumak toz farlara göre daha zordur. Kapağı açık kaldığı taktirde hemen kuruyorlar. Sıkı sıkı kapatmak lazım. Ben ambalajından bu anlamda memnun kaldım.

Elimde 3 rengi var. Gidip renklere baktığımda sadece bu üçü dikkatimi çekti. 
Pembe Olan: PİNK GOLD
Altın Sarısı Olan:ETERNAL GOLD
Kahverengi-Bronz renk:ON AND ON BRONZE
Bu üç rengi sevmemin nedenlerini sayacak olursam öncellikle pigmentasyonları harika.Kabında gördüğünüz renkleri olduğu gibi veriyorlar. 

Diğer Color Tattoo'lara oranla çok daha kremsiler. Uygulaması inanılmaz kolay. Makyaj yapmakta zorlanıyorsanız ya da makyaja çok vakit ayırmadan güzel bir görüntüye ulaşmak istiyorsanız tavsiye ederim.

ON AND ON BRONZE RENGİ


Alacağınız ilk renk bu olmalı! Kullanıp da memnun kalmayan 
yoktu.Üstüne bu seri çıkar çıkmaz ses getiren ilk renk bronz rengi oldu. Zaten benim gibi toprak renklerini diğer renklere nazaran daha çok seviyorsanız ,memnun kalmamanız nerdeyse imkansız diyebilirim.
Sürümü,dağıtması çok kolay. Vaktim olmadığında ama uğraşılmış bir görüntü vermek istediğimde kullanıyorum. Tek başına kullandığımda oluyor ama en çok gözümün katlanma yerine bir de kahverengi far geçip kullanıyorum. Birbirlerini tam anlamıyla tamamlıyorlar. 
Bu en sevdiğimdi!

ETERNAL GOLD


Bu rengin testerını denemiştim Gratis'te. Aslında bu tonları hiç kullanmam ama bu altın sarısına içim gitti orda. Biraz direndikten sonra aldım. :)
Bu rengi de diğerleri gibi tek başına kullanabileceğimi düşünüp aldım ama göz kapağımda çok sarı durdu. Tek başına kullanımı hiç sevmedim. Bende kahverengi makyaj yaptığımda göz bebeğimin hizasında tam göz kapağımın ortasına uyguladım.O zaman çok güzel durdu. Daha aydınlık bir görüntü oluşuyor. Eyeliner'la makyajımı tamamlayınca harika!

PİNK GOLD


Pembe herkes tarafından kullanılan bir renk değil. Ben çok severek kullanıyorum ve kendime yakıştırıyorum. Bu da ışıl ışıl ,içerisinde simler bulunmayan bir krem far. Bu da çok satılanlar arasında olmalı ki zor buldum. Tek başına kullanıldığında da çok güzel! Ben eyelinerla kullanmayı tercih ediyorum. Daha önce görmediyseniz ya da ön yargıyla yaklaşıp bakmadıysanız bir testerına bakın derim. Kendinize pembeyi yakıştırabilirsiniz bundan sonra. :)

Benim Maybelline Color Tatto incelemem bu şekildeydi. Siz hangisini severek kullanıyorsunuz?Yorumlarınızı bırakırsanız çok sevinirim. 

Yazımı okuduğunuz ve bana vakit ayırdığınız için teşekkürler.
İnstagram hesabım için Buraya Tıklayabilirsiniz..
Bloguma hala üye olmadıysanız sağ üst köşeden üye olmayı unutmayın.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Hoşçakalıııın♥



            


34 yorum:

  1. En güzel renkleri almışsın valla ben olsam ben de bunları seçerdim :)krem far hiç denemedim ilginçmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim begendiginize :) size de fikir olsun :)

      Sil
  2. on and on bronze rengini bulamıyorum çok sarılıyor sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratislerde hic yok watsonslara bakabilirsiniz

      Sil
  3. İndirimdeyken elim gitti ama alıp almamakta kararsız kalmıştım, keşke alsaydım diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azindan bronz rengini almanizi oneririm :)

      Sil
  4. On and on bronze kullanıyorum ve bayılıyorum.Aslında bu krem farların çok fazla çeşidi bulunuyor ama Türkiye'ye maalesef gelmiyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir de mürdüm rengi var bayildigim ama ulkemizde yok. Umarim kisa surede gelir :(

      Sil
  5. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 30 million visits, 199 Country in the World! and more than 22,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    i followed your blog, please follow back
    Best Regards
    Chris
    ++++++++++++++

    Merhaba bi'şey Chris!
    Sana "dizini uluslararası blogspot" üzerine kayıt yaparak blogunuzu duyurmak için önermek
    "Dizin" Dünyada 30 milyon ziyaret, 199 Ülke olduğunu! ve 22.000'i aşkın bloglar. bize katılın, kayıt ücretsizdir, biz sadece bizim blogu takip rica
    Ben Uluslararası blog Sözlüğü Kayıtlı Olmak düşünün A Wonderful bloga sahip. Sizin ülkemizi temsil edecek
    Aşağıdaki bağlantıyı ziyaret Ve Blogunuzu İsim Comment Lütfen
    Blog URL
    Sizin Ülke Listesine eklenecektir Yorum Oturum Faaliyet Gösteren ülkenizin Yer
    Sağ tarafta, "yeşil liste", tüm ülkeleri bulacak ve bunları tıklarsanız, o Ülke bloglar isimlerini bulacaksınız.
    Anlayışınız için registration.Thank sizi doğrulamak için bizim blog takip Emir
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    mutlu Bloglama
    Ben blogunuzu takip geri takip edin
    Saygılarımla
    Chris
    ++++++++++++++

    YanıtlaSil
  6. Ülkemizde olmayan bir o kadar güzel renkleri de var bunların. Keşke gelseler.

    YanıtlaSil
  7. Bronz rengıne bayıldım ya farı sevmeyen biri olarak buna bakabilirim :)

    YanıtlaSil
  8. Ten rengi krem farı var mı acaba ülkemize gelmeyenlerden o gelse satış rekorları kıracak ama yok :)) On and on bronze tabi ki favorim mükemmel bir şey :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok diye biliyorum gelse iyi olur. Baz olarak kullaniriz :)) Bende en cok bronzu seviyorum :)

      Sil
  9. On an on bronze gerçekten güzel bir renk..

    YanıtlaSil
  10. Hello !
    Welcome to the "Directory Blogspot"
    We are pleased to accept your blog in the division: TURKEY
    with the number: 735
    We hope that you will know our website from you friends,
    Invite your friends by giving them the "Directory award"
    This is the only way to expand the site.
    The activity is only friendly
    Important! Remember to follow our blog. thank you
    Have a great day
    friendly
    Chris
    For other bloggers who read this text come-register
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Turkey_________744%20%20%20Members
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    Thank you for your understanding
    ++++
    Get a special price "Directory award" for your blog! with compliments
    Best Regards
    Chris
    A GIFT FOR YOUR BLOG
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/14//15041412142718874513169592.png

    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/14//15041412142818874513169594.png
    ++++++++++

    Merhaba!
    "Dizin Blogspot" hoş geldiniz
    Biz bölümü blogunuzu kabul etmek memnunuz: TÜRKİYE
    numarasıyla: 735
    Biz, size arkadaşlar sitemizi biliyor umuyoruz
    "Dizin ödülü" vererek arkadaşlarınızı davet edin
    Bu siteyi genişletmek için tek yoldur.
    etkinlik sadece dostudur
    Önemli! Bizim blogu takip etmeyi unutmayın. sağol
    Harika bir gün var
    samimi
    Chris
    Bu metin okumak diğer blogcular gel-kayıt için
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Turkey_________744%20%20%20Members
    Kaydınızı doğrulamak için bizim blog takip Emir
    Anlayışınız için teşekkür ederiz
    ++++
    Blogunuz için özel bir fiyat "Dizin ödül" olsun! en iyi dileklerle
    Saygılarımızla
    Chris
    BLOGUNUZ İÇİN BİR HEDİYE
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/14//15041412142718874513169592.png

    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/14//15041412142818874513169594.png

    YanıtlaSil
  11. Bu renkler tam benlik. Gold pink, altın sarısı hoş oluyor..

    YanıtlaSil
  12. On and On Bronze ve Pink Gold'u severek kullanıyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  13. You have a beautiful blog. Great posts.
    If you like animation, visit my blog sometime.
    http://manjoreegraphics.blogspot.in

    YanıtlaSil
  14. on bronze <3

    Keşif etkinliği ile gldim, takibe alıyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. ay patatesi içine banarak yediğimiz soslara benziyoooolaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaa çok özgün bir yorum oldu :))

      Sil
  16. Bir Aralar Çok Meşurdu O zaman Aldım ve Pişman Değilim :))) http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  17. Kozmetik alışverişlerinizi özel indirim kuponlarıyla çok daha avantajlı hale getiriyoruz. https://www.kuponrazzi.com

    YanıtlaSil
  18. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum. Blogunuzu takibe aldım.Sizide bloguma beklerim.İyi bloglamalar :) http://dogamucizelerii.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil