28 Şubat 2016 Pazar

PASTEL DAYLONG LİPCOLOR -18

Yeniden Merhaba!
Şu sıralar çok popüler,çıkar çıkmaz ses getiren bir seri olan Pastel'in mat likit rujlarından bahsetmek istiyorum. Bendeki 18 numara.

Her rengini bulmak mümkün değil.Yok satıyor. Aklımda almak istediğim bir çok rengi var aslında.Denk gelirsem hemen alıp sizlerle paylaşacağım. 

Pastel Daylong LipColor serisinin renk skalasını yeterli bulmasam da mevcut renklerin hepsi bir harika.

18 numarayı inceleyelim...


Kabında oldukça koyu pembe görünen bu renk aslında dudakta çok farklı bir renge bürünüyor. Kırmızı alt tonlu değil bildiğiniz içinde pembelik bulunduran bir kırmızı. Ambalajında görünen renkle alakası yok.


Hayal kırıklığına uğradım diyemem. Bu kadar canlı,iddialı renkler kullanmayan bana bile kendini sevdirdi.9 numara kadar kan kırmızısı değil.Yaza daha çok yakıştırdım ben bu rengi.Cıvıl cıvıl :) Dişleri de daha beyaz gösteriyor.



Dudağımda duruşu bu şekilde. Sürdüğünüz anda matlaşıyor.Resmen mühürleniyor dudağa. Ben sürekli su içmeme rağmen saatlerce kalıyor dudağımda. 4-5 saat kalıcılığı var. Tazelemekle uğraştırmayan rujlardan.
Üzerine daha koyu rujlar sürerek yeni renklerde elde ediyorum.Kalıcılığı hiç fark etmiyor. 

Verdiğiniz parayı sonuna kadar hak edecek, harika renkleriyle Pastel'in bu serisi benden tam not aldı. Başka renklerini de deneyeceğim. 


Bir sonraki yazılarımdan haberdar olmak için sağ üst köşeden bloguma katılabilirsiniz.Yorumlarınızı bekliyorum.:)
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere
Hoşçakalıın♥







14 yorum:

  1. Ben de bu seriyi çok merak etsem de ilgimi çeken bir rengini bulamadım. Çok yakışmış size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 15 ve 20 nin hayrani cok :) tesekkur ederimm:))

      Sil
  2. Daha dün baktım pembe gibi görününce bıraktım hemen. Bildiğin kırmızıymış. Tester olmaması beni yanılttı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende pembe diye aldim kirmizi çıktı..:) Tester koymuyorlar cok haklısınız

      Sil
  3. matlığına bayıldım bu rujun harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet saten olsa bu kadar guzel durmaz

      Sil
  4. Rengine bayıldım tok bir kırmızı değil nerden baksam pembenin koyu tonu sevdim ben bunu :) Pastel rujlarını seven çok kişi var ben daha hiç denemedim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir deneyin derim,kaliciklari da basarili:)

      Sil
  5. Rengi çok güzelmiş :)
    Takibe aldım sizi, banada beklerim :)

    YanıtlaSil