16 Şubat 2016 Salı

XP MATTE LİPSTİCK- 05 ve 03 NUMARA

Herkese yeniden merhaba! 
Uzun zamandır blogger arkadaşlarımda gördüğüm ve benimde merak edip denediğim bu XP'nin rujlarından bahsetmek istiyorum.
Yapılarını,duruşlarını ve rujlar hakkında düşüncelerimi paylaşmak istedim.


XP markası japon pazarı,sosyete pazarı gibi yerlerde satılmakta. Ben duyduğumda çok şaşırmıştım.Gidip bu tarz yerlerden makyaj malzemesi almak ne kadar doğru? Açıkça söylemek gerekirse ben karşıyım. Özellikle ten ürünlerini asla, aslı astarı bilinmeyen yerlerden almam. Rujlar daha masumane görünse de tavsiye etmedim bugüne kadar kimseye.Fakat XP'nin bu rujları o kadar övüldü ki kendimi tutamadım.Bu iki rengini aldım.

03 NUMARA
Bu renk serinin en popüleri. Harika bir kahve.MAC WHİRL'in bire bir aynısı.İlk deneyeceğiniz renk bu olsun.

05 NUMARA  
Bu sıralar mora takmış durumdayım. Tam olarak istediğim rengi bir türlü bulamıyordum. Mor alsam dudağımda daha bordomsu duruyordu.Aradığımı buldum bu rujda!
Dudakta cırtlak bir şekilde mor durmayan,çok sıcak,doğal,çok sevdiğim bir renk oldu. 03 serinin en sevileni olsa da ben 05'i bir başka sevdim :)) Bu ruj da Wet n Wıld Sugar Pulm'un birebir aynısı.

Bu da renklerin duruşları:

Rujlar ekstra mat bitişli ve oldukça kremsi. Çok uzun süre dudakta kalıyor. Hatta bir kaç saat sonra daha doğal bir görüntü oluşuyor dudakta. 
Oldukça mat olduğu için dudaklarınızı iyi nemlendirmeniz gerekebilir. Aksi taktirde çizgilere doluyor.

Bu rujların kansorejen madde içerdiği şüphesiyle birlikte, içeriğinin bilinmediği için kullanılmaması gerektiğini yazanları gördüm.Dudağımda alerji yaptı diye bana mesaj atanlar da oldu. Bunlara tepki olarak 'Ben çok beğendim,onca para döktüğümüz rujlardan daha kaliteli.Bende herhangi alerji yapmadı.' diyenler de oldu. Ben ikinci taraftayım. Hiç bir kötülüğünü görmedim rujların.Hatta diğer renklerine de bakmayı düşünüyorum.Yine de ben söylemiş olayım,vebalini almak istemem. 
Geçen Nigar Dilmaç'ın da videosunda kullandığını gördüm.Burdan izleyebilirsiniz.

Yazımı okuduğunuz ve bana vakit ayırdığınız için teşekkürler. Bu rujlar hakkında yorumlarınızı merak ediyorum
İnstagram hesabım için Buraya Tıklayabilirsiniz..
Bloguma hala üye olmadıysanız sağ üst köşeden üye olmayı unutmayın.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Hoşçakalıııın♥

          
























17 yorum:

  1. Bende 2 numarayı çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklimda olsun birkac tane daha almak istiyorum :)

      Sil
  2. renkler güzel yalnız bi yerde okuduğum bi bilgiye göre bunlar kanserojen madde içeriyormuş ne kadar doğru bilmiyorum tabi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi ayni yazıları bende okudum.. bende kötü bir etkisi olmadi

      Sil
  3. Kadıköy'de sürekli görüyorum bir türlü cesaret edip alamadım ama sanırım 03 numarayı deneyebilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 03 gayet güzel,umarım sizde seversiniz.

      Sil
  4. 5 numara güzelmiş :)

    Takipteyim sizide bloğuma bekliyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba...
    İyi günlerde kullanın :) Ben cesaret edebilir miyim, bilmiyorum. Hassa ve alerjik bir yapım var :/
    Takibe aldım bloğunuzu, ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman kullanmamanizi oneririm :/ Teşekkürler hosgeldiniz :)

      Sil
  6. baksana o 3 no 5 no daki kız biblosu ne hoş yaaa bi deee nurlu güzellik ne güzel isim yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin samimi yorumlarini cok seviyorum,bilesin:)) tesekkur ederim canim benim :)

      Sil
  7. Bende severek kullanıyorum bir yanlışını görmedim😊 güzel günlerde kullan canim☺

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel renkleri varyaaaaa :) şu sıralar sözlük, instagram blog derken heryerde görüyorum bunu, dayanamayıp alıcam galiba, çok teşekkürler <3

    YanıtlaSil
  9. XP KOZMETİK VE MAKYAJ MALZEMELERİ EN COOOK SATANLAR


    Wep Katalog : www.fatihkayakozmetik.com
    Watsap Şipariş 0 536 431 72 02
    Kozmetik Dükkan : 0 536 431 72 02



    Xp Takma Kirpik
    Xp Takma Tırnaklar ,
    Xp Nude Pudra
    Xp Matte Pudra
    Xp Makeup Pudra
    Xp Allık
    Xp Terakota Allık
    Xp Makeup Blusher
    Xp Top Allık
    Xp Göz Kalem
    Xp Dudak Kalem
    Xp Asansörlü Göz Kalem
    Xp Asansörlü Kaş Kalem
    Xp Fırçalı Kaş Kalem
    Xp Maskara
    Xp Dipliner
    Xp Eyeliner
    Xp Lipgloss
    Xp Matte Ruj
    Xp Nude Ruj
    Xp Gold Ruj
    Xp Matte Fondoten
    Xp Tüp Fondoten
    Xp Tüp Concealer

    Wep Katalog : www.fatihkayakozmetik.com
    Watsap Şipariş 0 536 431 72 02
    Kozmetik Dükkan : 0 536 431 72 02

    TOPTAN SATIYORUM
    KARGO İLE ADRESİNİZE GÖNDERİYORUM
    YADA HAZIRLANAN ŞİPARİŞLERİNİZİ DÜKKANIMIZDAN ALABİLİRSİNİZ

    Wep Katalog : www.fatihkayakozmetik.com
    Watsap Şipariş 0 536 431 72 02
    Kozmetik Dükkan : 0 536 431 72 02

    YanıtlaSil
  10. Arkadaşlar ürünlerin içeriğinde herhangi bir zararlı madde bulunmuyor içeriğini inceleyen videolar izlemiştim. Ben de 2-3-9-10 numaralarını kullanıyorum memnunum. :)

    YanıtlaSil