13 Mart 2016 Pazar

FLORMAR PASSİONATE DOTS EYE SHADOW

Merhaba!
Uzun zamandır elimde olan ve Flormar'ın aylar önce yaptığı ilk indiriminden kaptığım Passionate Dots far paletini inceleyelim istedim.

Bu paleti indirimden 8 TL'ye aldım. Ancak yalnızca internet sitesinden ulaşabiliyoruz bazı ürünlerine. Çünkü mağazalarında hemen tükeniyor.

Benim yaz paleti olarak adlandırdığım palete yakından bakalım.
 Passionate Dots'ta 8 renk bulunmakta.Bana sorarsanız yaz paleti. Yaza yakışacak cıvıl cıvıl renkler bulunduruyor içinde.:) 
Renklere geçmeden önce pigmentasyonlarına bakacak olursak,her renk için pigmentasyonları değişmekte. Genel olarak hepsi 2. katta güzel sonuç veriyor. Fiyat performansına göre gayet başarılı. 


En üstte bulunan dört renge bakalım öncelikle.
 İlk renk beyaz. İçerisinde hiç sim yok. Tüm göz kapağına uygulamak ve aydınlatmak için güzel bir renk. Üstelik pigmentasyonu çok iyi.
Ikinci renkse içinde hafif pembelik bulunduran, ışıltılı bir beyaz. Nerdeyse dibini göreceğim bu rengin. Aydınlatmak için hep bu rengi kullanıyorum. Elmacık kemiklerinin üstüne uygulayınca da çok güzel görünüyor.
Üçüncü renk turuncu. Tupturuncu da sayılmaz. Biraz bakırlık da bulunduruyor içinde. Sevdim bu rengi.Geçiş rengi olarak kullanıyorum. Elim çok gitmiyor bu renge şu sıralar. Çünkü yaza daha çok yakışacağını düşünüyorum. 
Ve son renk sarı. Bilemiyorum,bir çılgınlık yapar kullanır mıyım bir gün?:))

  Altta ki son dört renge bakacak olursak;
Baştaki asker yeşili, bu paletteki favorim! Resmen aşk yaşadım bu renkle bir süre. Her mevsime mi yakışır bir renk. Çok çok güzel!♡♥
İkinci renk mavi. Lacivertle yan yana çok yakıştırdım bu rengi. Tek başına kullanmıyorum. 
Üçüncü renk ise diğer favorim oldu. Bu aynı Maybelline PinkGold rengi! Zaten aşığıyım PinkGold'un. Üstüne bir de toz farını edinmiş oldum. :) 
Son renk ise mor. Pigmentasyonu çok yüksek. Yazın kullanmak için sabırsızlanıyorum. 

Herkese çok hitap etmeyecek bir far paleti olsa da, benim gibi değişik farlar denemeyi seviyorsanız bu paleti de seveceğinizi düşünüyorum. Nereye kadar bronz renkler değil mi?:)


Bir sonraki yazılarımdan haberdar olmak için sağ üst köşeden bloguma katılabilirsiniz.Yorumlarınızı bekliyorum.:)
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere
Hoşçakalıın♥


10 yorum:

  1. Benim için çok renkli bir palet... :) Renkli makyajları ben kahverengi gözlülere daha çok yakıştırıyorum. Ancak, çok güzel görünüyor palet, renk renk...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renklerle oynamayı o kadar çok seviyorum ki. Haklısınız herkese hitap etmiyor :) tesekkur ederim yorumunuz icin :)♡

      Sil
  2. Pembe ve asker yeşili tonları çok güzelmiş :))

    YanıtlaSil
  3. Yaz mevsiminde makyaj yapmayı sevmiyorum ama gece dışarı çıkarken falan bu palet harika olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gece makyajinda da kullanılabilir :)

      Sil
  4. Pigmentasyonu keşke alsaydım dedirtiyormuş gerçekten :) Güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederimm,umarim tekrar satışa çıkar:)

      Sil
  5. Bu paleti internet sitesinde bende gördüm çok kararsız kaldığım için sepetten geri çıkardım şuan çohhh pişmanım :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzülmeyin flormar renkli palet çıkaracaktir yeniden :)

      Sil