20 Mart 2016 Pazar

GOSH İNTENSE EYELİNER PEN 01 BLACK

Makyajımın vazgeçilmez ürünüdür eyeliner. Bu nedenle bir çok marka denemem mümkün oldu. Özellikle kalem eyelinerları daha kullanışlı,sürümü daha kolay bulduğum için likit ve jel eyelinerı tercih etmiyorum.


Bugün bahsedeceğim Gosh markasının İntense Eyeliner'ı olacak. Bendeki 01 Black. Aynı serinin kahverengiside mevcut. Hoş tasarımıyla Loreal'in eyelinerını andırıyor.



Gelelim özelliklerine;
Elbette eyeliner alırken dikkat ettiğim özelliği ucunun inceliği.İdeal inceliğe sahip bu eyeliner. İnce ve uzun bir ucu var.
Bazı eyelinerlar vardır,gün geçtikçe ucu bozulur,Formunu kaybeder. İşte bu eyeliner onlardan değil.En ufak bir şikayetim olmadı bu konuda. 
Kalem eyelinerdaki en büyük şikayet hemen kuruması olur. Kuruma yapmadı şu zamana kadar.
Bu da rengi! Simsiyah ve mat. Fakat iki ya da üçüncü katta tam siyahlığa ulaşabiliyorsunuz.Waterproof olmadığı için gözleriniz sulandığı takdirde hafif göz pınarlarından silinebiliyor.Olumsuz bir özellik sayılmaz bence. :)
Çok çok memnun kaldım.

Fiyatı ise 27 TL.İndirimde 13 TL'ye kadar düşüyor.

Bir sonraki yazılarımdan haberdar olmak için sağ üst köşeden bloguma katılabilirsiniz.Yorumlarınızı bekliyorum.:)
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere
Hoşçakalıın♥



8 yorum:

  1. Fiyatı çok uygunmuş ve siyahlık olarak da çok başarılı geldi bana. İlk fırsatta alacagım. Emeginize saglık çok faydalı bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim yorumunuz için ♥:)

      Sil
  2. Ben eyelinerlara yeni yeni alışıyorum. Kalem eyelinerlar daha pratik geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok el yatkınlıgınız yoksa kalem eyeliner en mantıklısı.:)

      Sil
  3. Bu tarz kalem eyelinerları kullanamıyorum daha pratik ve kolay olmasına rağmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jel eyeliner daha güzel duruyor aslında. Bunlar daha pratik kesinlikle :)

      Sil
  4. Birde waterproof olsaymış keşke demeden edemedim :)) rengi tam istediğim gibi koyu, çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle rengi daha kalıci olurdu :( tesekkurler canim:)

      Sil