3 Nisan 2016 Pazar

GOLDEN ROSE VELVET MATTE

Herkese yeniden merhaba!
Golden Rose'un bu serini kullanmayan bir ben kalmıştım.Dayanamayıp bu iki rengini satın aldım. Çok memnun kaldım. Başka renklerine de bakmak istiyorum. Önerilerinizi aşağıya yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.:)
Gelin bu iki rengi inceleyelim..


Bu serinin ambalajlarını çok beğendiğimi belirtmek isterim. Hem sağlam hemde kaliteli görünüyor.


İlk renk 22 numara. Kahverengi alt tonlu kiremit rengi. Bayıldım duruşuna. Bordo kiremitten daha güzel durduğunu düşünüyorum.Kışa daha çok yakışacak bir renk kesinlikle.


Diğer renk 02 numara pembe. Herkeste duruşu farklı olacak bir renk. Bu ara çok sık kullanıyorum.Tam bir günlük ruj.Öyle soft duruyor ki dudakta...

İki rujda çok kalıcı! Rahat 4 saat duruyor dudağımda. Sürümü kolay,kremsi ve bir o kadar mat. Bu fiyata alınabilecek en iyi ruj serisi.

Bu da duruşları;





Bir sonraki yazılarımdan haberdar olmak için sağ üst köşeden bloguma katılabilirsiniz.Yorumlarınızı bekliyorum.:)
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere

Hoşçakalıın♥



8 yorum:

  1. 22 muhteşemmiş gerçekten, ben de size 10,12,16,23 numara renkleri önerebilirim. Dudakta duruşlarını paylaşmıştım, çok beğeniyorum bu seriyi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederimm hemen bakiyorum :)

      Sil
  2. ayay o 22 numara neymiş öyle bakmam lazım hemen :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayilarak kullaniyorum çok güzel tavsiye ederimm:))

      Sil
  3. 27 ve 31 numarayı kullanıyorum bende. çok güzel gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneriniz için teşekkür ederim ♥

      Sil
  4. merhaba Blogunu çok sevdim ve takibe aldım banada beklerim sevgileeer :)) http://nuranseker.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil