25 Nisan 2016 Pazartesi

MAYBELLİNE LASH SENSATİONAL MASCARA

Herkese yeniden merhaba!
Bugün sizlere Maybelline Lash Sensational Mascara'yı tanıtmak istiyorum.
Maybelline ürünlerini severek kullanmakla birlikte özellikle mascaralarına müptelayım. Bittikçe aldığım,severek kullandığım bir marka. 


Lash Sensational'ı oldukça beğendim. Bir ayı aşkın süredir kullanıyorum. İtiraf etmek gerekirse ilk iki kullanımda benim için hayal kırıklığı yaratan bir mascaraydı. İlk açıldığında daha sıvı olduğundan olsa gerek, tek işlevi kirpikleri biraz belirginleştirmekten ibaretti. 

Pes etmedim devam ettim kullanmaya.:) 
Kirpikleri uzatması bir yana öyle güzel dolgunluk veriyor ki. Ba yıl dım! Üstelik simsiyah.
Kirpikleri tek tek ayırdığını söyleyemem. Kontrollü uygulamak lazım. Arada bazılarını yapıştırıyor.


Fırçası oldukça ilginç değil mi? Bir tarafı oldukça kısa bir tarafı uzun plastik kılları var. Alt kirpiklere de rahatça uygulanıyor. Tüm kirpikleri kolayca kavrıyor.

Sevmediğim özelliklerine gelecek olursak,başta kokusu. Kokuya aşırı duyarlı biri değilim fakat rahatsız olmamak elde değil. Resmen kimyasal kimyasal kokuyor. Daha önce hiçbir mascarada rastlamadığım kadar.

Kılları o kadar sert ki mascarayı uygularken kirpik diplerimin acıdığını hissediyorum. Her açıdan dikkatli sürmek lazım. Yoksa hem kirpikleri yapıştırıyor hem gözleri yakıyor!

En en sevmediğim özelliği;kurumuyor mascara. İlk sürdüğümdeki ıslaklık bir 10 dakika sürüyor. Çok rahatsız edici bir durum.

 Simsiyah görüntüsü,uzun ve dolgun kirpikler için alınabilecek bir mascara.
Henüz Maybelline ülkemize getirmese de satış yapan instagram hesapları mevcut.Almak isterseniz link bırakıyorum.


Bir sonraki yazılarımdan haberdar olmak için sağ üst köşeden bloguma katılabilirsiniz.Yorumlarınızı bekliyorum.:)
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere

Hoşçakalıın♥






 

9 yorum:

  1. Hala, ''işte bu'' dediğim o mascara'yı bulamayanlardanım :)) fırça yapısından dolayı merak ettiğim bir mascara idi :) ama yorumunuza bakılırsa, bana göre değilmiş :)) çok güzel yorumlamışsınız, teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yinede ülkemize gelince bir sans verin derim. Mascara kisiden kisiye degisiyor :) ben tesekkur ederim yorumunuz icin :)

      Sil
  2. Maybelline maskalarını başarılı bulsam da favorim Black drama <3

    YanıtlaSil
  3. Ülkemize gelmeli artık ☺️

    YanıtlaSil
  4. Maybelline maskaralar genel olarak kimyevi kokuyor. Uzun zamanda kirpik kaybına neden oluyor. Kullanmayı pek sevmiyorum^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkarmasi oldukca zor bir mascara. Temizlerken dökülüyor bazen kirpiklerim

      Sil
  5. maybelline in ürünlerini özellikle maskaralarını çok başarılı buluyorum bende. Bu arada bloğunuzu yeni keşfettim bana da beklerim sevgiler :) http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil