1 Mayıs 2016 Pazar

BİTENLER


Herkese Merhaba!
Son zamanlarda bitirdiğim ürünleri paylaşmak istedim sizlerle. 

Çok sık ürün bitirebilen biri değilim. Bir kaç aydır elimde üstelik çoğu. Bir çoğunun yazısı blogumda mevcut. Linkleri koyacağım.Detaylı incelemesine ulaşabilirsiniz.


LİSTERİNE COOL MİNT-Ağız Bakım Ürünü
Ağız çalkalama suyu olarak istisnasız tek kullandığım marka. Bu beyazlatıcı özelliği olmayan çeşidi. Henüz Advanced White'ı deneme fırsatım olmadı. Çok güzel temizliyor. Verdiği ferahlık hissi inanılmaz güzel. Diğer çalkama sularına eliniz gitmiyor bir kere kullanınca.


GARNİER-MİCELLAR KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU
Övmeme gerek var mı? Bu fiyata bu performans diyorum sadece.:) Bittikçe aldığım,bu kaçıncı bitirişim bilmediğim harika bir temizleme suyu. Yeni çıkan çift bazlısını almaya elim gitmedi. Olumsuz yorumlar gördüğüm için yine bunu satın aldım.


REXONA SHOWER CLEAN DEODORANT
Duş ferahlığı diye tanımlamak yanlış olmaz. Benim gibi fresh kokuları seviyorsanız bayılacaksınız. Tekrar satın alacağım ürünler arasında. Kalıcılığı ise başarılı.

            REXONA LİNEN DRY ROLL-ON

Kokusu kesinlikle ağır değil. Bayıldığımı da söyleyemem.Kalıcılığı da başarılı ancak tekrar satın almayı düşünmüyorum. 


VASELİNE COCOA RADİANT
Ağır kokuları hiç sevmem.Hele ki çikolatalı parfümler,kremler,duş jelleri vs. 
Nasıl oldu da aldım bu kremi bilmiyorum.:) Bitirmesi de zulümdü benim için.İçinde çok fazla ürün var. Diğer kokuları başarılı.Onları deneyebilirim fakat bu kokusunu bir daha asla almayı düşünmüyorum.


BENRİ ISLAK BEBEK HAVLUSU
Denemek için almıştım.Benri'nin ıslak mendillerini başarılı buluyorum.Islaklığı güzel fakat;
UNİ WİPES
Yıllardır kullandığım ıslak mendil markası bu. Sizde kutu kutu ıslak mendil bitirenlerdenseniz bir bakın derim. Yumuşacık havlusu var ve ıslaklığı çok başarılı.


Maybelline Baby Lips
Bir heyecanla aldığımız,lipbalm olmaktan ziyade lipgloss gibi olan baby lipsler.Bu renkleri severek kullandım.Özellikle kırmızısını.♥

  (Kırmızısı:Cherry Me ;  Nude:Peach Kiss)


 Treatment Lip Balm

Watsons'a ait bir lip balm.Fiyat performans açısından bakarsak gerçekten beğendim.Mentol kokusunu da çok severim.

Geldik eyeliner ve maskaraya.

Essence Lash Princess
10 liraya alınabilecek iyi maskaralardan.Sadece kirpikleri yapıştırıyor.Çünkü kıl fırçaya sahip.Essence I Love Extreme yok sattığı için bu da tavsiyem olsun.:)

LOREAL PARİS SUPER LİNER PERFECT SLİM EYELİNER
Başarılı bir eyeliner.Nerdeyse her gün kullanmama rağmen 6 ayda bitirebildim. Son zamanlarda ucu deforme oldu ve siyahlığı grimsileşti.Bütün kalem eyelinerların kaderi herhalde.


Bir sonraki yazılarımdan haberdar olmak için sağ üst köşeden bloguma katılabilirsiniz.Yorumlarınızı bekliyorum.:)
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere

Hoşçakalıın♥

















4 yorum:

  1. I Love Extreme almak istemiyorum ya sürekli karşıma çıkıyor ama maskara evde doldu taştı diye uzak duruyorum :) Gelsin yenilerrr <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar sanslisiniz. Biz arıyoruz bulunmuyor :)) Gelsinn,teşekkür ederim♡:)

      Sil
  2. Yeni geldim , ve takipteyim !! :D Sade blog tasarımlarını hep sevmişimdir iyi bloglamalar ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hoşgeldiniz :))

      Sil