19 Mayıs 2016 Perşembe

FLORMAR EXTREME COLOR LİP MATTE| 02 CENSORED

Merhaba!
Bir likit mat rujdan bahsetmek istiyorum sizlere. Yok satan ürünler arasındaydı Flormar'ın bu serisi. Sebebi elbette fiyatı ve performansı. 
İndirimde 5 liraya almıştım. Diğer renklerini de almak istedim ama ne mümkün.

Bendeki rengi 02 Censored. Güzel bir yaz pembesi. Artık koyu rujları bir kenara bırakıp canlı renklere geçme zamanı.:)

İlk önce yapısından bahsetmek istiyorum. Oldukça mat olmasına rağmen hiç dudaklarımı kurutmadı.
 Pastel'in mat serisi kadar kalıcı değil. Bir saat sonra orta kısımlardan silinme başlıyor. Dudağımın kenarına kalem çizmişim gibi belirgin çizgi oluşuyor. Rahatsız edici bir görüntü değil. Çünkü dudağımda bıraktığı hafif pembeliği seviyorum. 
Tek sorun gün içinde tazelemek zorunda kalmak.




Her likit ruj gibi matlaşınca rengi koyulaşıyor. Hatta bende koyu pembe kırmızı duruyor. Ben üstüne farklı rujlar sürerek de kullanıyorum.

Bulabilirseniz şayet,ki ben bulamadım,bu serinin mat bordosu da harika.:)


Okuduğunuz için teşekkürler.
Bir sonraki yazılarımdan haberdar olmak için sağ üst köşeden bloguma katılabilirsiniz.Yorumlarınızı bekliyorum.:)
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere

Hoşçakalıın♥





9 yorum:

  1. Güle güle kullan. Bende de iki rengi var. Kolay sürülmesi ve renkleri çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende severek kullaniyorum. Tesekkurler :))

      Sil
  2. diğer mat rujlar gibi çok bariz mat değil ama güzel yapılı bir ruj yine de sevdim ben de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk suruldugunde cok mat degil ama birkac dakikaya matlasiyor. Teşekkürler yorumunuz icin :)

      Sil
  3. Güle güle kullan canım :) 5 liraysa çok iyi ama normal fiyatı ne kadar ?

    YanıtlaSil
  4. Çok yakışmış :) Renk gayet hoş....

    YanıtlaSil