28 Mayıs 2016 Cumartesi

Rituel de Beaute | Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı

Herkese Merhaba


Bugün blogumun konuğu Rituel de Beaute markasının bu çok meşhur burun bandı.
Çok övüldü.Duymayan kalmamıştır sanıyorum.
Gerçekten denildiği kadar var mıymış,bendeki etkileri neler?Sizlerle paylaşmak istedim.
Gelin inceleyelim.:)


İçinden bu şekilde 6 adet burun bandı çıkıyor.
Şeffaf kısmı burun bandından ayırarak burnunuza yapıştırıyorsunuz.


 İlk olarak olumsuz bulduğum tek özelliğinden bahsetmek istiyorum:Kokusu.
Kokusundan bir rahatsız olan ben miyim?Bugüne dek yakınan görmedim de. Bir ara Youtube'da tutkalla siyah nokta çıkarma videoları ortada dolanıyordu,görmüşsünüzdür.Resmen tutkal kokuyor. 

Geriye kalan her şeyiyle öylesine başarılı ki. Aşağıda da nasıl uygulamanız gerektiğinine detaylı deyineceğim. 
Bir kere yapışkanı oldukça güçlü.15 dakika burnumda kaldıktan sonra canımı biraz acıtarak sökülüyor cildimden. Yüzünüzde siyah nokta,kir ne varsa alıp götürüyor. İnanın sonuç hayret verici!Bir deneyin bence.:)

Tek endişem burnumuzda bulunan küçük tüyleride koparması. Kökleri güçlenip daha kalın çıkmaz umuyorum.

Cildimize onca maske deniyoruz,peeling yapıyoruz. Uygulamadan hemen sonra pürüzsüz bebek gibi cildimiz oluyor.İlk başta her şey harika! Ancak bir gün geçmeden eski haline dönüyor,siyah noktalar yerine geliyor. Benim en çok yakındığım şey budur.
Bu bant öylesine kökten çekiyor ki kirleri 10 gün kadar siyah nokta problemim olmuyor. Çok sevdim,çok!


Uygulama oldukça basit. 
Nerede siyah nokta sorununuz varsa orayı güzelce temizleyin. Sadece suyla ıslatmanızı önermem. Günlük temizleme köpüğünüzle temiz bir zemin hazırlamanız en doğrusu. 
Eliniz kuruyken bandı şeffaf koruyucudan ayırın ve ıslattığınız bölgeye oval kısım aşağıya gelecek şekilde yapıştırın. Bandın iyice oturması için bir kaç kere elinizde bastırın.15 dakika oldukça yeterli bir süre. Sonuçsa muhteşem!

4,5 TL'ye BİM ve A101'de bulabilirsiniz.


Bir sonraki yazılarımdan haberdar olmak için sağ üst köşeden bloguma katılabilirsiniz.

Umarım denersiniz.Yorumlarınızı bekliyorum.:)
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere

Hoşçakalıın♥






9 yorum:

  1. Bende dün aldımmm çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan tatlımm,seveceksin kesin:))

      Sil
  2. Tutkaldan ziyade bitki kokusu alıyorum ben. Bende neden işe yaramıyor bu ürün :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten mi:( Yanlıs kullanıyor olabilir misiniz acaba? Bolgeyi iyi ıslatıp iyice oturtmayi deneyin

      Sil
  3. Çok pratik bir yöntem ayrıca, yapıştır çek kurtul :)) Güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten bu ürünü görmeyenimiz kalmadı ama almayan bir ben kaldım sanırım :)) tutkal kokusu dedin bi duraksadım bakıcam Bim'de görürsen alıcam merak ettim çünkü :)

    YanıtlaSil
  5. Bende aynısından bir dönem aldım ama o minik tüylenme düşüncesinden korkup bıraktım :) Bunu bir ara deneyip bakmak gerekli teşekkürler :) Bilgiler için....

    YanıtlaSil