26 Haziran 2016 Pazar

YVES ROSHER REPARATİON REPAİR Hair Repair Oil - Saç Bakım Yağı (Yıpranmış Saçlar İçin)

Merhabalar ♥
Sınavlarımdan ötürü yazı yazmaya biraz ara vermek zorunda kalmıştım. Yine de bu sürede bir çok saç bakım ürünü denedim. İşte bunlardan birincisi Yves Rosher'in Reparation Repair serisinden saç bakım yağı.


Daha doğru yorum yapabilmek,verim alabilmek için bitene kadar kullandım. Memnun kaldım mı,gelin birlikte inceleyelim.

Öncelikle ürün 150 ml. Saçlarımızı kökten uca yağlayacağımızı düşünürsek aslında küçük bir ürün. Ben yalnızca haftada bir kere uygulamama rağmen bir ay kullanabildim. 


10 dakika bekletmemiz gerektiği söylense de ben sabahtan akşama kadar bir gün boyunca bekleterek kullandım. Saç köklerime masaj yaparak uyguladım. Kökten uca doğru uyguladıktan sonra saçlarımı taradım. Bu sayede ürün saçlarıma daha iyi nufuz etmiş oldu. Tavsiyem olsun.:)


Benim saç tipim oldukça kuru ve boyadan ötürü yıpranmış. Dolayısıyla saçlarımı hep bakım ürünleriyle desteklemek zorundayım.Ben bu yağı aynı serinin saç maskesiyle destekleyerek kullandım. -Onunda yazısı gelecek.-
Bu seri yıpranmış saçlar için tasarlanmış. Vadettiklerine bakarsak saçları onardığı yazsa da elbette kırıkları onarmadı.Saç uçlarıma bir etkisini görmedim. Saç diplerime kesinlikle yumuşaklık ve güç kazandırdığını ,daha hacimli göründüğünü söyleyebilirim.
Saç diplerimi besledi. Özellikle bu serinin kokusuna ba yıl dım! 

Bir daha alır mıyım? Almayı düşünmüyorum. Çünkü hindistan cevizi yağı denemek istiyorum. 

Eğer saçlarınız çok kuru değilse size yeterli gelecektir. Benim için başarılı ama yetersiz bir üründü.
Indirimli fiyatı 22,90.


Bir sonraki yazılarımdan haberdar olmak için sağ üst köşeden bloguma katılabilirsiniz. 
Kuru ve yıpranmış saçlar için öneri niteliğinde kullandığınız ürünler varsa paylaşırsanız çok mutlu olurum.  

Güzel kalın ♡



9 yorum:

  1. Benimde aklımda hindistan yağı var ondan bu tarz ürünler almıyorum uzun süre de almıcam sanırım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandır niyetim var benimde :) umarım ise yarar

      Sil
  2. Merhaba yeni kesfettim blogunuzu bende beklerim sevgiler 😊

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Benim de çok kuru saçlarım, hindistan cevizi yağı merak ediyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda alacağım bende :))

      Sil
  4. benim saçıma aşırı ağır geldi arkadaşıma verdim o yüzden..

    YanıtlaSil
  5. blog keşif etkinliğinden sizi takipteyim bana da beklerim sevgiler :)
    https://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  6. Merhaba :) Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım :) Sizi de bloguma beklerim www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil